PREČU ATGRIEŠANAS NOTEIKUMI
1. PREČU ATGRIEŠANAS NOTEIKUMI
1.1. Pircējs var atgriezt Preces tikai Pārdevēja noliktavā, ja tās ir iegādātas no Pārdevēja, un atgriešana jāveic ne vēlāk kā pašreizējā gadā.
1.2. Preces jāatgriež tikai neizmantotas, nebojātas, pilnā komplektācijā, nebojātā iepakojumā, tādā pašā veidā, kādā tās tika saņemtas no pārdevēja. Iepakojumam jābūt kārtībā, iepakojuma detaļas nedrīkst būt bojātas. Preču un to iepakojuma izskatam jābūt piemērotam tālākpārdošanai.
1.3. Atgriežot Preces, Pircējam jāaizpilda PREČU ATGRIEŠANAS PIEPRASĪJUMS un jānosūta to atbildīgajam Pārdevēja darbiniekam pa e-pastu: eshop@baltikelektro.lv.
1.4. Pamatojoties uz saņemto pieprasījumu, Pārdevējs nosūta Pircējam ATGRIEŠANAS PASŪTĪJUMU. Pircējam jānogādā Preces uz Pārdevēja noliktavu, kas norādīta ATGRIEŠANAS PASŪTĪJUMĀ, ar pievienoto ATGRIEŠANAS PASŪTĪJUMU.
1.5. Pēc tam, kad Pārdevējs pārbauda saņemtās preces un pieņem galīgo lēmumu, Pircējs tiek informēts 3 (trīs) darba dienu laikā. Par atgriešanai derīgām precēm Pārdevējs izraksta Pircējam Kredīta kontu-rēķinu.
1.6. Pircējam jāizņem preces, kas nav derīgas atgriešanai, no Pārdevēja noliktavas 10 (desmit) darba dienu laikā pēc Pārdevēja galīgā lēmuma. Ja pircējs neizņem preces, tās tiks iznīcinātas.
2. KONTEINERU ATGRIEŠANA NO PIRKUMIEM
2.1. Par Konteineriem tiks uzskatīti - kabeļu spoles, paletes un paliktņi, kas ir Preces un par kurām ir izrakstīts Rēķins.
2.2. Izrakstītajam rēķinam tiek piešķirta maksājuma atlikšana, kā noteikts līgumā ar Pircēju.
2.3. Konteineris tiek kompensēts 100% apmērā no samaksātās summas, ja tas tiek atgriezts ne vēlāk kā 360 dienu laikā no rēķina izdošanas datuma. Konteineri netiek pieņemti vai kompensēti, ja tie tiek atgriezti vairāk nekā 360 dienas pēc rēķina izdošanas datuma.
2.4. Pārdevējs nepieņem un nekompensē bojātus, salauztus, nebrendotus konteinerus vai konteinerus, kurus Pircējs ir iegādājies no citiem pārdevējiem.
2.5. Pirms konteineru atgriešanas Pircējam jāaizpilda PREČU ATGRIEŠANAS PIEPRASĪJUMS un jānosūta to atbildīgajam Pārdevēja darbiniekam pa e-pastu: eshop@baltikelektro.lv.
2.6. Pamatojoties uz saņemto pieprasījumu, Pārdevējs nosūta Pircējam ATGRIEŠANAS PASŪTĪJUMU. Pircējam jānogādā Preces uz Pārdevēja noliktavu, kas norādīta ATGRIEŠANAS PASŪTĪJUMĀ, ar pievienoto ATGRIEŠANAS PASŪTĪJUMU.
2.7. Konteineru atgriešanas izmaksas sedz Pircējs, ja nav panākta vienošanās par citu kārtību konkrētā gadījumā.
2.8. Ja nepieciešams, konteineru atgriešanu Pārdevējs var organizēt par saskaņotu maksu.
2.9. Pēc Pārdevēja galīgā lēmuma pieņemšanas Pircējs tiek informēts 3 (trīs) darba dienu laikā. Par atgriešanu Pārdevējs pienācīgā kārtībā izraksta Kredīta kontu-rēķinu Pircējam.
2.10. Pircējam jāizņem konteineri, kas nav derīgi atgriešanai, 10 (desmit) darba dienu laikā pēc Pārdevēja galīgā lēmuma. Ja pircējs neizņem konteinerus, tie tiks iznīcināti. Par konteineru iznīcināšanas izmaksām Pircējam tiks izrakstīts rēķins. Iznīcināšanas izmaksas nosaka Pārdevējs konkrētā gadījumā.
3. DEFEKTĪVU PREČU ATGRIEŠANA NO PIRKUMIEM
3.1. Pircēji var atgriezt defektīvas preces nomaiņai, ja tiek konstatēts, ka tas ir rūpnīcas defekts, un ja pārdotajām precēm ir spēkā preču attiecīgo ražotāju noteiktie garantijas termiņi un nosacījumi, kas noteikti konkrētu preču tehniskajos dokumentos.
3.2. Kad Pircējs atgriež preces, kuras viņš uzskata par nekvalitatīvām vai defektīvām, Pircējam jāaizpilda DEFEKTĪVO PREČU AKTS un jānosūta tas atbildīgajam Pārdevēja darbiniekam.
3.3. Ja Pircējam steidzami nepieciešama jauna Prece un Pārdevējam tā ir pieejama, Pārdevējs izraksta PVN rēķinu par jauno Preci. Pircējam tiek izrakstīts Kredīta kontu-rēķins par defektīvo preci tikai tad, ja Pārdevējs apstiprina Preces defektu.
3.4. Ja Pārdevējs neapstiprina defekta gadījumu, Pārdevējs apņemas informēt Pircēju par to 3 (trīs) darba dienu laikā pēc lēmuma pieņemšanas.